Sunday, March 21, 2010

أنـا خايفــة


كل ما أخاف من عفريت يطلع لي
.
.
.
.
بقالي كام شهر بتحصل لي حاجة غريبة جدا

هي حصلت لي كذا مرة قبل كده..

و دي كانت أبرزها

لكن زمان كانت بصورة أبسط من كده

و لمدة أقل بكتيييييير من دلوقتي

ايه بأه اللي بيحصل لي دلوقتي؟

مفيش حاجة أفكّر فيها _بشكل سلبي_ أو أخاف منها

أو أقلق منها أو حتى أحسّ بيها..إلا و تحصل

الموضوع بقى بزيادة أوي..لحد ما وصل للأحلام

يعني ياربي مفيش كفاية عليا كوابيسي؟ :(

المشكلة إن كلها مشاعر سلبية

يعني مابيحصلش إني أحس بحاجة حلوة وتحصل

أو حاجة بتمناها أو بحلم بيها أو نفسي فيها..وتحصل

بالعكس،، ما بيحصلش غير اللي خايفة إنه يحصل

أنا وصلت لمرحلة إني خايفة أفكّر..خايفة أحسّ

مش عارفة بجد أعمل ايه

و تعبت..بجد تعبت

و خايفة

:(






6 comments:

Anonymous said...

صلاة النبى أحسن :hasra:

عشان كده كلمتينى :D

اخيرا فتحتى الكومنتس

Unknown said...

ماهو عشان انت خايفه منها بتفكري فيها كتير
وعشان بتفكري فيها كتير فبتجذبيها
وعشان بتجذبيها فبتحصل
ماتفكريش في اي حاجه بتخوفك
وان ان شاء الله مفيش حاجه هتحصل

زى الهوا said...

:(

انا حسانى برده تايهه اليومين دول

ونفسيتى تعبانه

ماتيجى نروح نعيش ف جزيره بعيد عن الناس , لغاية ما نموت

:(

يمامة شاردة said...

ريري :

غالبا آه..وماتفكرنيش بالمكالمة اللطيفة دي لو سمحتي!! :|

بالنسبة للكومنتس..ده الاستثناء بتاع القاعدة

ماتحطيش أمل :D

يمامة شاردة said...

اسراء :

طب أعمل ايه؟ :(

ياريتنا كنا نقدر نختار هانفكر في ايه..وهانلغي ايه من تفكيرنا

ربنا يستر

يمامة شاردة said...

موحة :

دي عدوى ماشية في الجو تقريبا..وسريعة الانتشار كمان :S

ياريت يا سماح

والله والله والله (أيوه بحلف 3 مرات) لو كان ينفع اللي بتقولي عليه ده..كنت عملته من زمااااااااان

بس هانعمل ايه؟
:(