Saturday, November 22, 2008

Format



عقلي الباطــن محتــــاج "يتفرمت"



ء




25 comments:

Unknown said...

ومين سمعك

Anonymous said...

يابوستاتك الجامدة ياحاجة

كلمتين ورد غطاهم .. منتهى الابداع :)

.............

اللى بيميز بجد مدونتك .. بساطتها
.............
انا أووووووووووول رددددددددددددددد :)

Anonymous said...

مطلعتش اول رد :(

حمامة said...

على رأيى اسراء
ومين سمعك

انا مبعرفش انام من عقلي الباطن ده
:(

ممكن تبقى تقوليلي فرمتيه ازاى

moodysalihamidzic said...

انا تقريبا محتاج عقل تانى
عقل يريحنى

Muhammad Mammdouh said...

انا بقى عندى سوفت وير ممتاز بس كل واحد يبقى يدينى السريال بتاعة وانا ابعتلة السوفت فى لينك ربنا يستر

يمامة شاردة said...

إسراء :

الظاهر الناس كلها سامعاني

:)

يمامة شاردة said...

ريري :

ابداع ايه يا طنط؟

صلي ع النبي :D


يا ستي أول رد ايه وآخر رد ايه بس؟

مانتي عارفة.. المهم اللي جوه :)

يمامة شاردة said...

حمامة :

من أهم الأسباب اللي خلتني أتمنى كده هو النوم .. بجد بيعذبني :(

ياريتني عارفة أفرمته.. أنا عايزة اللي يعرفني :|

ربنا قااااادر

يمامة شاردة said...

موودي :

حاول تريّح دماغك شوية عشان تعرف تعيش


فينك؟

محدش اشتغل إلا انت وللا ايه؟

:)

يمامة شاردة said...

محمد ممدوح :

لا احنا مش محتاجين سوفت وير .. الجديد مقدور عليه

المهم نتخلّص من القديم.. وبلا رجعة


أهلا بزيارتك الأولى..

basma saghir said...

فعلا..فعلا

انا عايزة من ده يا حوزمبل

An Author said...

تاخدى عقلي الباطن الفظيع جدااااا اللى محصلش؟

أعتقد عرض لا تستطيعين رفضه
^_^

تــسنيـم said...

ومين سمعك والله

MONDAHESH said...

مممممممممم

بس ماتنسيش بعد الفورمات والنسخة الجديدة

يكون عندك أنتي فيرس

علشان ماتحتاجيش تعملي فورمات تاني

:)

تحياتي

Anonymous said...

وحشتينى

شهرزاد said...

عندك حق
أمنية صعب تحقيقها للأسف
كل سنة وانتي طيبة يا أحلى يمامة
عيــ سعيــد

Anonymous said...

أنا عقلي الباطن محتاجله عقل باطن:D
كل سنة وانتي بخير

يمامة شاردة said...

بيسوووو :

أنا بأه عايزة حوزمبل شخصياً عشان محتاجة منه حاجات كتير :))


ربنا يبعت :)

يمامة شاردة said...

جيداااء :

احم احم

مين جاب سيرة عقل باطن أو واعي حتى؟

الحمد لله .. دا أنا في نعمة كبيرة حسيت بيها دلوقتي :P

يمامة شاردة said...

توتا :

انتي و إسراء سمعتوني في وقت واحد

:P

يمامة شاردة said...

مندهش :

ملحوظة جديرة بالاحترام.. ماكانتش جت في بالي

جُزيت خيرا :)


نورت المدونة

يمامة شاردة said...

ريري :

انتي أوحش..أأأ..أقصد انتي أكتر

:P

يمامة شاردة said...

شهرزاد :

فينك يا بنتي .. وحشتيني

كل سنة و انتِ أطيب

و كل عيد و انتِ أسعد :)


أهي أمنية من ضمن الأماني

يمامة شاردة said...

كاميليا :

كلنا هذا الرجل :))


كل سنة و انتِ أجمل

على فكرة.. أنا متابعة جيدة جدا لمدونتك بس بدخل وأخرج في هدوووء

نورتيني :)