Tuesday, June 24, 2008

صـدمـة


س : هما ليه بقـوا كده؟!!!

ج : أصلهم هما كده






12 comments:

دينا فهمي said...

مصدوم من ايه بس يا جميل؟؟

An Author said...

اعتادى فى دنيتنا الصدمات
هى القاعدة و عكس ذلك هو الاستثناء
--------
كنت قلقانة عليكى قوى
رحتى فين؟

يمامة شاردة said...

دندونة :

من الناس .. والدنيا

هم وراهم غيري؟


الحمد لله

يمامة شاردة said...

جيداء :

بما إنك مجربة ؛ تفتكري التعود عليها أفضل؟

.............

مانا قولت لك .. عندي كوكتيل أحداث ماحصلش


دعـواتــك

Yuki said...

كلمتين صغيرين لكن معبرين جداا

لأن مفيش حد بيتغير كده فجأه

اكيد انتي اللي كنتي فاهمه غلط ..

دايما الناس الطيبين اللي قلبهم ابيض , بيشوفوا الناس كلها زيهم
علشان كده صدماتهم بتبقي اكبر

بدعيلك
و عايزة اطمن عليكي

حمامة said...

وهل فى تلك الحياة ومن يعيشها
ما لا يُصدِم ؟!

يمامة شاردة said...

يوكي :

تمام .. أنا اللي كنت فاهمة غلط

بس خلاص .. القلب مابقاش في بياض زمان .. عوامل التعرية عملت شغل

ربنا يكرمك يا حبيبتي

أنا بخير الحمد لله .. بس محتاجة شوية دعوات زيادة

:) ربنا يخليكي ليا

يمامة شاردة said...

حمامة :


كان فيها .. أو هكذا خُيل إليّ!!

.....

الحمد لله على كل حال

basma saghir said...

وارد جدا ان الناس تتغير فجأة..بس الاكيد انهم بيكونوا من الاول قابلين للتغيير ده

مش عايزاكي تتصدمي قوي كدة..ياما بنشوف وياما بنعدي وياما بنتطنش علشان نقدر نتعايش..والناس كدة كدة بيفضلوا يجرحوا بعض

تعرفي بقى ان اللي بيخوفني ان الصدمات دي بقت عادي قوي كدة

عروس البحر said...

حلوة كلمة هما دي بتعبر عن
-------------------------
الحكومة و الناس

يمامة شاردة said...

بيسـو :

بس هما فعلا ماتغيروش .. أنا اللي كنت فاهمة غلط

هي الصدمة مش كبيرة أوي .. أصلي ماكنتش مآمنة أوي .. بس في نفس الوقت ماكنتش مدية خوانة .. عندك حق .. لازم نعدي عشان نعرف نعيش


هي دي المشكلة .. إنها بقت عادي

و عشان كده أنا بكره كلمة عادي .. بكرهها

يمامة شاردة said...

عروس البحر :

الحكومة دي بأه ليها موال تاني خالص .. خليني ساكتة أحسن


نورتيني ... :)