Monday, October 18, 2010

بيني و..بيني


حوار..مجرد حوار

-أنا : مالك؟ فيه ايه؟

-أنا بردو : مفيش..مالي؟

- ايه اللي مضايقك؟

- مش متضايقة..أنا كويسة!

- انتي زعلانة ليه؟

- مش زعلانة..خالص

- كداااااابة و ستين كدابة!

- آه أنا كدابة..و بكدب عليكي..سيبيني في حالي

- طيب بتكدبي ليه؟ مخبية ايه؟

- الإجابة هاتفرق في ايه؟ طالما عارفة إني هاكدب

- مش هاسيبك غير أما تقولي

- أقول ايه؟ مفيش حاجة أقولها

- طب أقولك أنا! انتي زعلانة عشان......؟

- (صمت)

- وللا عشان .........؟

- (صمت)

- وللا عشان .......؟

- كفاية

- وللا عشان ........؟

- حرام عليكي..بجد كفاية

- حرام عليكي انتي اللي بتعمليه..
هاتفضلي كاتمة كاتمة كاتمة لحد امتى؟
هاتموتي..والله هاتموتي..

- عارفة..وده المطلوب..خلاص ارتحتي؟

- أنا زعلانة عشانك..و عليكي :(

- وأنا مش عايزة حد يزعل عشاني..ولا عليا..
ومش محتاجة طبطبة من حد..ولا حتى منك!

- :(

ـ