Monday, October 13, 2008



".... الظلم ظلمات يوم القيامة ...."


.

.

.


ليتهم يعلمون




8 comments:

basma saghir said...

مفيش غير حسبنا الله ونعم الوكيل

وكل سنة وانتي طيبة مع انها متأخرة

بس :)

Anonymous said...

أخيرررررررررررا يابنتى كتبتى
هو صحيح كلمتين .. بس اى حاجة تيجى منك وخلاص :)

وزى ماقال اللى قبلى: حسبى الله ونعم الوكيل.. وتأكدى أن ربنا مبيسبش حق حد يضيع

حمامة said...

حقك عند اللى مبيضيعش الحقوق
متقلقيش

وحشتيني وكنت لسه هسأل عليكي
ابقى طمنينا عليكي طيب :)

تــسنيـم said...

تــــــــــاني

هو أنا مش قولتلك انهم مش شايفين ان اللي هما بيعملوه ده ظلم وانه هيجادلوا ربنا يوم القيامة ويقولوا مظلمناش حد..



ربنا يعافينا ولا يختم على قلوبنا

يمامة شاردة said...

بيسوووو :

صدقتي فعلا .. نعم الوكيل


و انتِ طيبة يا بُسبس..

ماحنا اتفقنا قبل كده إننا بنحب المعايدة المتأخرة

نسيتي وللا ايه؟
;)

يمامة شاردة said...

ريري :

مش عايزة أقولك إن كلها بوست وللا اتنين وتقوليلي ماتكتبيش أحسن :]


لا من جهة يضيع دي أنا متأكدة إنه محفوظ .. لو مش هنا ..هايبقى هناك

الحمد لله
:)

يمامة شاردة said...

حمامة :

لا أنا مش قلقانة على حقي

بس إحساس القهر ده في حد ذاته صعب أوي .. ومش بإيدك تتحكمي في نفسك .. تحسي بيه أو لأ ..

هي دي المشكلة !


انتِ كمان بجد وحشتيني

أنا الحمد لله .. حية أُرْزَق
:)

يمامة شاردة said...

تسنيــم :

آمين يارب

بحاول دايما أتخيل الموقف ده يوم القيامة .. ونفسي.. نفسي بجد أعرف آخرتهم هاتبقى ازاي


الحمد لله فعلا .. الحمد لله

وحشتني طلتك
:)